Znajdujesz się w przeglądzie wyników na żywo

Nazwa badania: Analiza preferencji konsumentów na rynku herbat liściastych

W jakiej formie herbaty Pan/Pani preferuje/najczęściej spożywa?

N = 136

Czy spożywa Pan/Pani herbaty liściaste?

N = 130

Jakiego rodzaju herbaty liściaste Pan/Pani pije?

N = 128

Jak wygląda Pana/Pani zakup herbaty?

N = 124

Jakiej marki herbaty liściaste Pan/Pani kupuje?

N = 128

Jakiej wielkości opakowanie herbaty najczęściej Pan/Pani kupuje?

N = 122

Jak często dokonuje Pan/Pani zakupu herbaty?

N = 127

W jakiej wysokości kwotę przeznacza Pan/Pani miesięcznie na zakup herbaty?

N = 127

Czym się Pan/Pani kieruje wybierając herbatę?

N = 129

Jak duże znaczenie przy zakupie herbaty ma Pana/Pani zdaniem reklama?

N = 129

Czy zna Pan/Pani proces technologiczny produkcji herbaty liściastej?

N = 127

Jak często spożywa Pan/Pani herbatę liściastą?

N = 128

Ile wynosi Pana/Pani czas parzenia herbaty?

N = 129

Z jakimi dodatkami pije Pan/Pani herbatę?

N = 126

Czy zwraca Pan/Pani uwagę na informacje zamieszczane na opakowaniu?

N = 129

Płeć

N = 128

Wiek

N = 124

 

Województwo

N = 126