Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają.

2012-04-02 13:41:41  

Jak wykazało badanie Think Kong i StudentsWatch.pl, polecanie przez internautów produktów i usług może bardzo silnie przekładać się na sprzedaż. Prawie 75 proc. badanych deklaruje, że przywiązuje dużą wagę do opinii wyrażanych przez innych użytkowników na temat produktów i usług. Tylko, co czwarty internauta deklaruje, że nie przywiązuje wagi do opinii zaczerpniętych z internetu

„Polecenia online mają konkretną wartość, choć oczywiście różną w zależności od branży. Jest wiele strategii inicjowania takich pozytywnych przekazów – choćby aranżowanie pozytywnych doświadczeń związanych z marką lub tworzenie unikalnego kontentu.” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong.

Zapraszamy, do zapoznania się z artykułem w portalu Mediarun.pl

LINK



Print Friendly and PDF

Podziel się


Pozostałe aktualności

Najnowsze projekty*

Maślanka

Ferie zimowe

Zakończone badania - Wyniki*

Szczęście

Zwyczaje

Wieża

Samochód

*Lista prezentuje tylko projekty dopuszczone do publikacji przez Użytkowników SW lub Zleceniodawców.