Opis raportu - Rodzic konsument

 

 

GŁÓWNE WNIOSKI Z RAPORTU

 

Z raportu wynika, że jedną z najważniejszych wartości rodziców jest edukacja. Ponad 82% badanych przyznało, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko ? na ekologiczność produktów zwraca uwagę 64% rodziców. Co ciekawe, cena jest kluczowym aspektem decyzji o kupnie jedynie dla 53% rodziców. Natomiast ponad 76% jest w stanie zapłacić więcej za produkt, który jest dokładnie taki, jakiego szuka. Interesującym trendem jest także prostota i naturalność ? ponad 72% rodziców przyznaje, że kieruje się właśnie takimi aspektami przy wyborze produktów dla dzieci.

Raport ?Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów? Rodzic konsument. Postawy i priorytety.? został stworzony na podstawie badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong dniach 29.02 - 03.03.2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej grupie 832 rodziców dzieci w wieku 0-6 lat. W badaniu wykorzystano analizę segmentacyjną, która pozwoliła na stworzenie typologii współczesnego polskiego rodzica.

 

Zobacz inne raporty