Opis raportu - Dom i wnętrze

 

 

GŁÓWNE WNIOSKI Z RAPORTU

 

W Polsce kobiety i mężczyźni dzielą odpowiedzialność związaną z remontem i budową domu i podejmując decyzje o wyborze materiałów remontowo-budowlanych.

 

Idealny decydent to osoba o dużej wiedzy na temat produktów i materiałów, ale również posiadająca poczucie estetyki. Często jest to osoba, która podejmuje kluczowe decyzje finansowe dla gospodarstwa domowego

 

Oprócz ceny wpływ na decyzje dotyczące materiałów mają względy estetyczne, funkcjonalne i rozwój kreatywności u osoby kupującej.

 

Domeną kobiet jest estetyka, tj. podejmowanie decyzji w zakresie kolorów i wzorów
i dbałość o porządek. 

Reklamy materiałów budowlanych trafiają głównie do mężczyzn ? zaledwie co czwarty respondent uważą, że reklamy zachęcają kobietę do udziału w remoncie lub budowie, podczas gdy:

Co druga kobieta podejmowała decyzje dotyczące materiałów lub osobiście asystowała podczas remontu!
Na samodzielne zakupy udaje się 4/10 kobiet budujących/remontujących!

Liczy się przede wszystkim wygoda i dostępność ? najczęstszym miejscem robienia zakupów jest market budowlany.

Konsumenci coraz częściej zwracają też uwagę na społeczne zaangażowanie firmy
i jej dodatkowe inicjatywy.

 

 

Zobacz inne raporty